קבוצת האנליסטים Aite מבוסטון פירסמה דו"ח שבו היא זיהתה את המוצר של חברת עבענן כמוצר הטוב ביותר להגנה על אירגונים מפני התקפות מוכוונות דרך האימייל.

בדו"ח שפרסמה, Aite ציינה כ-30 פתרונות המוצעים בשוק ע"י חברות שונות ובחרה להתמקד בפתרונות של 8 החברות שלהן מספר הלקוחות הגדול ביותר: 4 חברות מדור הפתרונות הקודם (פרופויינט, סיסקו, מיימקאסט, ברואדקום/סימנטק) ו-4 סטארטאפים (עבענן, אגארי, איירוןסקיילס, אבנורמל סקיוריטי).

Aite בדקה יכולות מגוונות לכלל המוצרים שמציעות החברות הנ"ל ועל סמך תוצאות הבדיקות בחרה במוצר של עבענן כטוב ביותר מסוגו (best-in-class), כאשר המוצר מנצח לא רק חברות סטארטאפ מתחרות אלא גם מוצרים של חברות ותיקות ומבוססות היטב כמו פרופויינט, מיימקסט וסיסקו. המוצר של עבענן הוא הטוב ביותר בזיהוי מתקפות פישינג (דיוג) עם אחוז הזיהויים השגויים (false-positives) הנמוך ביותר בהשוואה לכלל המתחרים. יכולות נוספות שיש למוצר של עבענן כגון היכולת לדווח על תקריות (incident response) היכולת לאבטח שיתוף קבצים בענן, ותמיכה בפלטפורמות צ'ט ארגוניות כדוגמת טימס (Teams) וסלאק (slack) צויינו לשבח בדו"ח.

Aite זיהתה שכבר עתה עבענן מחזיקה בנתח נכבד משוק אבטחת האימייל (“capturing a notable percentage of the email security market”) וצופה כי החברה תמשיך לצמוח על סמך מודל התמחור הפשוט שהיא מציעה וסל פתרונות האבטחה שממשיך להרחיב את יכולותיו מדי רבעון.

הדו"ח המלא מציין חוזקות נוספות של עבענן כמו גם שבחים לגבי איכות השירות הלקוחות של החברה.

ניתן לקרוא את הדו"ח המלא כאן - https://www.avanan.com/resources/reports/aite-email-security-matrix?hsCtaTracking=f2301612-94c0-4758-aac6-fee2568defbb%7Cadcfec8e-4831-4180-87c6-260663f56653